האם וילות נופש כשרות מתאימות למשפחות גדולות או קטנות?

מערכת שורש  כח חשוון, תשעז  11/29/2016

הציבור הדתי מתקשה לפעמים למצוא מתחמי נופש במחירים משתלמים, איך אפשר לפתור את הבעיה?
.......................

האם וילות נופש כשרות מתאימות למשפחות גדולות או קטנות?
וילה אקווה- אתר וילוס
צילום: יח"צ האתר

הציבור הדתי מתקשה לפעמים למצוא מתחמי נופש במחירים משתלמים. בדרך כלל מדובר במשפחות ברוכות ילדים, אשר שהייה במלון עשויה להגיע לסדר גודל של כמה משכורות חודשיות, וההוצאה הכלכלית כבדה מדי והופכת בלתי אפשרית. משפחות דתיות רבות בוחרות ללון בדירות נופש, אשר עשויות להוזיל במעט את העלות, במיוחד בשל היכולת לבשל במקום, דבר המבטל את הצורך לאכול במסעדות ומונע בזבוז מיותר של כסף. החיסרון בדירות נופש, עם זאת, הוא בגודלן המוגבל יחסית. כאשר מדובר במשפחה גדולה או בכמה משפחות יחד, כלומר משפחה מורחבת המבקשת להתאגד לחופשה משותפת- דירות נופש אינן מספיקות בכדי להכיל את כל בני המשפחה. הפתרון המושלם במקרים כאלו הן וילות נופש, בהן מספר חדרים גדול- ניתן למצוא וילות עם 8 חדרים אפילו- שכמובן מאפשרות שהייה מרווחת ונוחה עבור כל האורחים.

באתר "וילה דילס" תוכלו למצוא מגוון וילות נופש במחירים הכי שווים במדינה!

מהן וילות נופש וכיצד ניתן להתאימן לשומרי המסורת?

וילות המיועדות לחופשה מכילות בנוסף לחדרי שינה רבים, גם אבזור מלא ומכשירים חשמליים המאפשרים שהייה של כמה ימים. ניתן להיערך מראש עם מזון וחומרי גלם, ולבשל בזמן החופשה עצמה. עבור הציבור הדתי מדובר בנושא מורכב כיוון שבכדי לבשל במטבח ולהפוך אותו לכשר, יש צורך בכיורים כפולים, תנורים או מכשירי מיקרוגל כפולים- לאוכל בשרי וחלבי, פלטת שבת ומיחם, ולמעשה נדרש שיהיה בו כל מה שניתן למצוא בבית של שומרי מסורת. כיום ניתן למצוא וילות המיועדות מראש לציבור הדתי ושיש בהן את כל מה שצריך לשמירת המצוות. לפעמים מדובר בדברים הקיימים כבר בוילה ולעיתים יש צורך בתיאום של הבאת פריטים מיוחדים עם בעלי המקום. וילות המשווקות כמיועדות לקהל הדתי, לרוב יהיו קרובות לבית כנסת ומקווה, על מנת לאפשר גישה נוחה עבור הנופשים ולהקל עליהם את ההגעה לתפילה או לטבילה במקווה, במידת הצורך. הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר בחופשה בסוף שבוע, כאשר יש צורך להגיע אל המקומות הללו רגלית.

האם בהכרח כדאי להתפשר על וילה קטנה אם המשפחה מונה מספר נפשות קטן?

כאשר יוצאים לחופשה, מומלץ להתפנק ולאפשר לבני הבית ליהנות מתנאים שלרוב הם לא מקבלים בחיי היום-יום. אם למשל אתם מונים 8 נפשות, כמובן שתוכלו ללון בוילה עם ארבעה חדרי שינה. אבל אם בבית הפרטי שלכם הילדים הגדולים חולקים חדר כי אין ברירה, אולי תרצו לשכור דווקא וילה בת חמישה חדרים או יותר, ולאפשר לגדולים חדר פרטי לכל אחד, בזמן החופשה. מצד שני, אם מדובר ברצון לצאת לנופש על אף התקציב המוגבל, ואתם יכולים להרשות לעצמכם לשכור וילה לא גדולה במיוחד- בהחלט ניתן לאחד כמה ילדים ביחד בחדר אחד, או אולי להציב מספר מזרונים בסלון הגדול בוילה, ולארגן בעבורם שינה בסגנון "קמפינג". כדאי לזכור את הדבר הכי חשוב- באתם ליהנות, לשמור על המסורת ובעיקר- לאחד את המשפחה לחוויה בלתי נשכחת.